maandag 2 april 2012

Op zaterdag 11 februari jl. was dan eindelijk de presentatie van mijn tweede thriller Tweestrijd. Het was een geweldige dag! Zoveel vrienden, collega’s en fans die speciaal voor mij en mijn boek naar Almere waren gekomen, het was gewoon overweldigend! Zelfs vrienden van dizzie ontbraken niet. Bas met zijn vrouw Teddy was er, Peanuts en zelfs Hugo, die speciaal vanuit België was gekomen. En behalve zij waren er nog meer die ik van diverse boekensites op internet ken!
Voorafgaand aan de presentatie werd nog een filmpje opgenomen voor Omroep Flevoland.
Wie het leuk vindt, HIER is het te bekijken.
Daarna werd de halve Selexyz verbouwd, er werden boekenkasten aan de kant geschoven, stoelen neergezet, een hele stapel van mijn Tweestrijd werd uitgestald, met daarnaast de derde druk van Caleidoscoop, die toevallig tegelijkertijd uitkwam.
Als eerste heette Ilse Karman, mijn uitgeefster iedereen welkom, daarna werd ik geïnterviewd door Conny Franssen. Een leuk interview hoorde ik achteraf diverse keren.
Vervolgens heb ik het eerste exemplaar van Tweestrijd uitgereikt aan Loes den Hollander. Geweldige vrouw! Zij hield nog een heel leuk toespraakje dat je HIER kunt beluisteren.
En daarna was het tijd voor een hapje en een drankje en natuurlijk de verkoop en het signeren van Tweestrijd.
Voor mijn gevoel ging de middag veel te snel voorbij. Ik heb genoten! En dan nu al die prachtige reacties op mijn boek, ik ben compleet overdonderd en loop al een paar dagen met mijn hoofd in de wolken!
Een kort verslagje met een algemene impressie kun je HIER zien op Vrouwenthrillers.

Inmiddels stromen de lovende recensies en mooie lezersreacties weer binnen. Je kunt ze bekijken op de pagina van Tweestrijd.

Tot slot een paar fotootjes:

Stapel boeken


Welkomstwoord door Ilse Karman

Interview

Overhandiging eerste exemplaar aan Loes den Hollander


Toespraakje Loes den Hollander


Onderonsje met Collega Marelle Boersma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten