zaterdag 14 april 2012

Verkoopactie Tweestrijd en Caleidoscoop in de Bruna Horst

Vanaf vandaag houdt de Bruna in Horst een verkoopactie met mijn boeken Caleidoscoop en Tweestrijd. Ze hebben daarvoor een prachtige presentatie gemaakt op een prominente plaats in de winkel. Er zijn gratis voorpublicaties van Tweestrijd te verkrijgen en op de diverse borden zijn recensies en reacties van lezers, waaronder medewerkers van de winkel zelf, te lezen.
De actie is opgezet nadat Claar van Lieshout, medewerkster bij de Bruna in Horst, mijn boek Tweestrijd gelezen had en hem aanraadde bij haar collega's. Deze lazen heb ook en waren zo enthousiast dat ze tot deze actie besloten. Ik ben ontzettend blij en trots dat ze mijn boeken zo in het zonnetje zetten! Het ziet er allemaal prachtig uit. Ik dank de medewerkers van Bruna Horst voor hun inzet en enthousiasme en ik hoop dat het een geweldig verkoopsucces gaat worden. In de eerste plaats voor de Bruna in Horst en natuurlijk ook een beetje voor mezelf (en mijn uitgeefster Ilse Karman).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten