zondag 23 januari 2011

Hoera!

Caleidoscoop is genomineerd voor Beste Nederlandse Vrouwenthriller 2010!

Al twee keer eerder -in 2008 en 2009- stelde Vrouwenthrillers.nl een lijst samen van boeken die door hun recensenten 4,5 of 5 sterren kregen. Dit jaar waren dat 14 boeken, waarvan Caleidoscoop er één is: die kreeg maar liefst 5 sterren!
Ondanks dat ik niet al te veel hoop heb de titel te winnen -daarvoor is Caleidoscoop echt nog te kort in de winkels- zou het leuk zijn als u me toch een eindje op weg helpt. Door op mij te stemmen. Dat kan door op de site van Vrouwenthrillers mijn boek aan te vinken. Vergeet daarna niet via de ontvangen email uw stem te bevestigen!
Mijn dank is groot!

 
O ja, voor de deelnemers aan het Moordspel... leuk dat jullie naar een aanwijzing komen zoeken. Hij staat ergens op deze pagina!
Veel plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten