dinsdag 21 december 2010

Spannend!

Eindelijk is het zover. Mijn eerste boek komt uit. Een literaire thriller, mijn lievelingsgenre (ik hou van lezen, vooral Karin Slaughter, Harlan Coben, Ken Follet, Saskia Noort, en nog een paar van dergelijke schrijvers/schrijfsters).
Ik ben natuurlijk waanzinnig trots op mezelf, dat snapt iedereen. Niet in het minst omdat het een jeugddroom is die eindelijk uitkomt. Het grappige is dat ik eigenlijk twee andere manuscripten had ingestuurd en dat de uitgeefster, Ilse, reageerde op de eerste. Dat wil zeggen, het eerste thriller-manuscript dat ik geschreven heb. Met de tweede was ze bezig, maar leek haar ook wel wat. Toen ik haar zei dat ik inmiddels ook alweer een derde manuscript voltooid had, wilde ze dat eerst lezen en na drie dagen kreeg ik alweer bericht dat ze helemaal weg was van mijn derde boek en dat ze die graag als eerste wilde uitgeven.
Wist niet zo goed waar ik kijken moest.
Maar afijn, inmiddels is het contract getekend, en zal mijn boek naar alle waarschijnlijkheid in november in de winkels liggen.
Had ik al gezegd dat ik heel trots ben op mezelf? Ja hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten